Konfliktuskezelési tréning

A képzés neve
Konfliktuskezelési tréning (30 óra)

A tréning célja
A tréning célja, hogy a résztvevők készségszinten elsajátítsák a hatékony és eredményes konfliktuskezeléshez szükséges technikákat.

A képzés célcsoportja
Mindenki, aki munkája során találkozik konfliktus helyzetekkel
Kísérők, önkéntesek, táborok vezetői, kísérő pedagógusok, a tábor résztvevői, egyéb, a humán területen, gyermekvédelemben dolgozó szakemberek, pedagógusok, leendő szakemberek.

A képzés során megszerezhető kompetenciák

  • A képzés sikeres elvégzésével a résztvevők képesek lesznek felismerni és tudatosítani a konfliktusok keletkezésének mechanizmusait.
  • Képesek lesznek megfelelő módszert találni a konfliktus mielőbbi megoldására.
  • Képesek lesznek magabiztosabban uralni a konfliktusos helyzeteket és benne a saját viselkedésüket.

A képzésben részt vevő teljesítményét értékelő rendszer leírása
A továbbképzés záró ellenőrzése írásban, leadandó feladat formájában történik.
A záró feladatot illetően a résztvevők egy esetelemzést készítenek. Elkészítésük a képzés teljes folyamata alatt történhet, így lehetséges, hogy képzés időkeretét felhasználják a résztvevők a záró dolgozattal kapcsolatos kérdéseik, problémáik megbeszélésére is.
Célja, az elméleti anyag által bemutatott ismeretek ellenőrzése.

A tananyagegységek

  1. Bevezető, ismerkedés
  2. Képesek lesznek magabiztosabban uralni a konfliktusos helyzeteket és benne a saját viselkedésüket.
  3. A konfliktus dinamikája, kiterjedési foka és konfliktus stílusok
  4. Konfliktusok a gyakorlatban
  5. Konfliktuskezelés kommunikációs eszközei

.Aktuális képzések:

Jelenleg nincsen a témában meghirdetett képzésünk. 


Amennyiben Ön már elvégezte képzésünket és elnyerte tetszését, kérjük, ajánlja ismerőseinek!

Érdeklődés munkaidőben az alábbi elérhetőségeken:

Demjén Izabella,
telefon: +36/20-278-3100
e-mail: demjen.izabella@kalandokesalmok.hu