Munkatársaink

Bauer Flóra

Végzettség

  • 2019 – interkulturális pszichológia és pedagógia szakértő, ELTE
  • 2016 – nemzetközi kapcsolatok szakértő, ELTE

Tapasztalatok

  • 2010-2019 – gyermekek táboroztatása
    Gyermekcsoportok vezetése, csoportvezetők koordinálása, élménypedagógiai foglalkozásvezető, animátor, programokért felelős középvezető. Bárka tábor, Bolyongó tábor, Napernyő tábor, Moravicai Nyári Táborok
  • 2016-2019 – foglalkozásvezető
    Középiskolás osztályok számára tréninghétvégék tartása tolerancia, csapatépítés és pályaorientáció témakörökban. Nagyító Alapítvány
  • 2019 – szakmai gyakorlat. Van Helyed Alapítvány
  • 2018 – szakmai gyakorlat. Dr. Ámbédkar Iskola
  • 2017 – emberi jogi képzési gyakornok. Amnesty International Magyarország

Teljes szakmai önéletrajz itt olvasható!

 

Boros-Nagy Emese

Tanító

Végzettség

  • 2010 – Eötvös Loránd Tudományegyetem Tanító- és Óvóképző Kar-Tanító szak
  • 2012 – Eötvös Loránd Tudományegyetem Tanító- és Óvóképző Kar-Ifjúságsegítő szak

Szakmai tapasztalatok

  • 2013-tól általános iskolai tanító

Elvégzett tréningek

  • Magatartási és beilleszkedési zavarokkal küzdő gyerekek egyéni és csoportos fejlesztése élménypedagógiai foglalkozásokon keresztül – 2011, 2014,  2015.
  • Szakmai műhelyfoglalkozás – 2015.
  • Fegyvertelen játszótárs – tapasztalati tanuláson alapuló erőszak-megelőző és konfliktuskezelő program,  2015.
  • 2014-2015 – Hungary–Slovakia–Romania–Ukraine ENPI CBC Programme 2007–2013, HUSKROUA/1101/037 “Understand and Prevent Violence among Youth” – “Uvia Youth” című nemzetközi projektben 2×30 órás akkreditált erőszak-megelőző trénerképzés, Deregnyő, Szlovákia.

Teljes szakmai önéletrajz itt olvasható!

Demján Szilvia

Tanító

Végzettség

  • 2002-2006 –  Munkácsi Humán-pedagógiai Főiskola Tanítóképzője, Tanítói szak
  • 2006-2009Munkácsi Humán-pedagógiai Főiskola, Specialista felsőfokú végzettség „Általános iskolai oktatás” szakirány, alsó tagozatos tanító és számítógép-kezelő

Szakmai tapasztalatok

  • 2009-től általános iskolai tanító az Izsnyétei Általános Iskolában
  • 2017-től általános iskolai tanító a budapesti Julianna Református Általános Iskolában
  • 2006-2017 – Az Izsnyétei Református Gyülekezet munkatársa (ifjúsági alkalmak, gyereknapok, klubok, táborok szervezésének, vezetésének segítése)

Teljes szakmai önéletrajz itt olvasható!

 

Drávai Kinga

Tanár, szakvizsgázott pedagógus, tehetségfejlesztő szakértő

Végzettség

  • 2002 – tehetségfejlesztő szakértő, Berzsenyi Dániel Főiskola, Szombathely
  • 2002 – pedagógus szakvizsga, Berzsenyi Dániel Főiskola, Szombathely
  • 1992 – fizika és technika szakos általános iskolai tanár, Berzsenyi Dániel Tanárképző Főiskola, Szombathely

Szakmai tapasztalatok

  • 1992 – fizika és technika szaktantárgyak tanítása, osztályfőnöki teendők ellátása, erdei iskola programjának kidolgozása és koordinálása, munkaközösség-vezetői feladatok, osztálykirándulások, iskolai táborok szervezése, diákönkormányzat munkájának segítése – Kontyfa Iskola, Budapest.
  • 2007-2008 – pályaorientáló foglalkozások álláskeresőknek – Regionális Képző Központ, Szombathely.
  • 2008-2009 – álláskeresési technikákra felkészítés – Változó Világért Alapítvány, Szombathely.
  • 2006-2008 – szakiskolai fejlesztő program, megbízott szakértő – Nemzeti Szakképzési Intézet.
  • 2001-2004 – óraadó, személyiség- és kommunikációs készségfejlesztő csoportok vezetése, tehetségfejlesztés a pedagógiában gyakorlatok vezetése – Berzsenyi Dániel Főiskola, Pedagógia Tanszék.

Teljes szakmai önéletrajz itt olvasható!

Pölös-Annamária-trener-kalandok-almok

Pölös Annamária

Matematika-testnevelés szakos tanár, tréner, szabadidő-szervező

Végzettség

  • 1978 – matematika-testnevelés szakos általános iskolai tanár, Tanárképző Főiskola, Szombathely
  • 1978 – edző: torna, segédedző: atlétika, úszás, röplabda, Tanárképző Főiskola, Szombathely
  • 1974 – vállalati könyvelő, tervező, statisztikus – érettség, Hunfalvy János Közgazdasági Szakközépiskola

Szakmai tapasztalatok

  • 1998 – szabadidő-szervező, matematika-testnevelés szakos tanár, Kontyfa Középiskola Szakiskola és Általános Iskola
    A 800 fős iskola tanulóinak szabadidős programok szervezése, osztálykirándulások, iskolai táborok szervezése, matematika tanítása 5-8. évfolyamon, testnevelés tanítása 5-13. évfolyamon, DSE elnök
  • 1996-1998 – matematika-testnevelés szakos tanár, Megyeri úti Általános Iskola
    Tanítás, osztályfőnöki tevékenység, Diákönkormányzat vezetése, táborszervezés
  • 1995-1996 – ügyvezető, Hótoló Bt.
    Gyerektáborok, nagyrendezvények  szervezése, vezetése. Tanulás módszertani kurzusokon oktató
  • 1993-1994 – programszervező, Magyar Úttörők Szövetsége
    A  gyermekszervezet táboroztatási tevékenységének vezetése, koordinálása, nagytáborok szervezése itthon és a külföldi testvérszervezetekkel együttműködve külföldön,  nagyrendezvények szervezése,  kapcsolattartás a külföldi gyermekszervezetekkel, reklám-propaganda tevékenység
  • 1991-1992 – vállalkozási igazgató, Gyermeküdülő-Centrum Zánka
    A 3000 főt befogadó ifjúsági intézmény ellátását biztosító külső vállalkozások vezetőivel együttműködés, reklám-propaganda tevékenység irányítása, nagyrendezvények, nagytáborok  szervezése, oktatásszervezés
  • 1982-1990 – testnevelés szakos tanár, Francia-angol tagozatos Általános Iskola és Gimnázium
    Testnevelés tanítás, röplabda edző, DSE elnök, táborszervező, sítáborok nyári táborok vezetése
  • 1978-1982 – matematika-testnevelés szakos tanár, Általános Iskola 1141. Budapest, Egressy út 178/g
    Tanítás, osztályfőnöki tevékenység, vándortáborok, vízitáborok vezetése

Teljes szakmai önéletrajz itt olvasható!

Váczi Zoltán
stratégiai marketing szaktanácsadó/szakközgazdász, tréner

Társadalomtudományi és posztgraduális gazdasági felsőfokú végzettséggel egyaránt rendelkező szakember vagyok.
2007-ben csöppentem bele az élmény alapú kompetenciafejlesztésbe és táboroztatásba. A Bátor Tábor Alapítványnál eltöltött közel 6 éves önkéntességem alatt élményterápiás foglalkozások során tapasztaltam meg, hogy milyen fontos a szellemi-fizikai kihívás, a tapasztalati tanulás és a pozitív megerősítés akár krónikus betegséggel élő fiatalok számára, akár a versenyszférában felnőttképzési tréning szituációkban.
2014-ben volt szerencsém először közösen dolgozni a Kalandok és Álmok csapatával a Napernyő Alapítvány nyári táborában. Azóta számos élménypedagógiai (Ridens Szakiskola) és erőszak megelőző (www.uviayouth.org) projektben működtünk együtt. Inspiráló közösségi élményt jelent minden esetben, hogy felkészült és tenni akaró szakemberekkel, vagy szakember jelöltekkel támogathatom közösségek és csoportok egyéni és hivatásbeli fejlődését.
Számomra nincs két egyforma képzés, vagy játék, mert nincs két egyforma csoport sem, ahogy két egyforma ember sem. Egy szent cél viszont közös minden foglalkozásom során: törekvés az egyénközpontú csoportfejlesztésre.
Remélem hamarosan lesz közös kalandos-álmos tréningélményünk, addig is egy útravaló: „a sikeres munka alkotóelemei a képzés és a tapasztalat az adott témában”.

Teljes szakmai önéletrajz itt olvasható!