Konfliktuskezelési tréning – ONLINE (május 20-22.)

A képzés vezetőjeSiketné Zsiga Judit
Ideje2021. május 20-21-22.
Helyszíne: a Zoom Meeting nevű alkalmazás
Részvételi díja: 16.900 Ft.
Felnőttképzési engedélyszám: B/2020/004839
A képzés engedélyének száma: E-001906/2019/D004
Igazolt órák száma: 30

FIGYELEM! A képzés a pedagógus-továbbképzési rendszerben NEM akkreditált! A képzés a Felnőttképzési Információs Rendszerben engedélyeztetett.

A három nap időbeosztása:

  • 2021. május 20., 09:00-17:00
  • 2021. május 21., 09:00-17:00
  • 2021. május 22., 09:00-17:00

Mi a képzés célja?

A tréning célja, hogy a résztvevők készségszinten elsajátítsák a hatékony és eredményes konfliktuskezeléshez szükséges technikákat.
A képzési program célcsoportja mindenki, aki munkája során találkozik konfliktushelyzetekkel.
Kísérők, önkéntesek, táborok vezetői, kísérő pedagógusok, a tábor résztvevői, egyéb, a humán területen, gyermekvédelemben dolgozó szakemberek, pedagógusok, leendő szakemberek.
És mindezt az online felületekre átültetve, hogy segítsünk ezzel is reagálni a jelenlegi megváltozott helyzetre.

A konfliktuskezelői tréningről további információ erre a linkre kattintva érhető el.

Kik jelentkezését várjuk?

Akik elsősorban érdeklődnek a téma iránt, nyitottak az újdonságokra és az online platformokon való munkára. A képzés nem előadásjellegűen zajlik, hanem ahogy élőben is megszokható volt tőlünk: csoportmunkában dolgozunk és a közösen szerzett tapasztalatokból, gyakorlatokból vonjuk le a tanulságokat.

A jelentkezés feltételei:

  • A jelentkező vállalja, hogy részt vesz a képzés teljes egészén;
  • Eleget tesz az online és akkreditált képzés adminisztratív kötelezettségeinek;
  • A jelentkező tudomásul veszi, hogy a 30 óra elvégzését igazoló akkreditált tanúsítványra akkor jogosult, ha eleget tesz a képzés elvégzése feltételeinek, és a megadott határidőre beküldi a foglalkozásvázlatát és az elégedettségmérő kérdőívet;
  • Stabil internetkapcsolat szükséges;
  • Saját laptop vagy számítógép szükséges (tablet és okostelefon nem elegendő);
  • A jelentkező alapvető informatikai ismeretekkel rendelkezzen felhasználói szinten, amely lehetővé teszi, hogy boldoguljon az online alkalmazásokban.

A részvételi díj befizetése

A képzés részvételi díjának átutalására csak azután lesz lehetőség, ha már biztonsággal megállapítható, hogy elegendő jelentkezőnk van a képzés megtartásához.
Amennyiben igen, úgy 2021. május 10-től lesz lehetőség a részvételi díj befizetésére, értesíteni fogjuk a regisztrálókat, hogy elindíthatják az utalást.
A képzésen való részvétel feltétele a részvételi díj maradéktalan átutalása a következő számlaszámra:
10402142-22751979-00000000 (BMB 994 Bt., K&H Bank)

Jelentkezési határidő: 2021. május 17., 16:00

A maximális létszám 22 fő.
A jelentkezések véglegesítése és elfogadása a részvételi díjak beérkezésének sorrendjében történik, maga a regisztráció még nem biztosítja a részvételt a képzésen. Amennyiben a határidő lejárta előtt megtelik a keret, úgy korábban zárjuk le a jelentkezés lehetőségét és elindítjuk a várólistát.

Amennyiben Ön már elvégezte valamelyik képzésünket és elnyerte tetszését, kérjük, ajánlja ismerőseinek!
 
Érdeklődés munkaidőben az alábbi elérhetőségeken!

Demjén Izabella,
Kalandok és Álmok Szakmai Műhely
tel.: 06-20/2783100
e-mail: demjen.izabella@kalandokesalmok.hu