Haladó élménypedagógiai képzés Budapesten (november 7-10.)

A képzés vezetői: 
Bányai Sándor  – címzetes egyetemi docens (Pécsi Tudományegyetem), közoktatási szakértő, tanító, szabadidő-szervező, élmény- és kalandpedagógiai tréner, a Szakmai Műhely vezetője.
Kovács Nikoletta – tanító, pedagógiai fejlesztő, a 2016-os év Richter Aranyanyu Díj pedagógus kategóriájának nyertese, a Kalandok és Álmok Szakmai Műhely trénere.
Ideje: 2019. november 7-8-9-10. (csütörtök-péntek-szombat-vasárnap)
Helyszíne: KMO Művelődési Központ, 1191 Budapest, Teleki u. 50. (104-es terem)
Részvételi díja: 39.900 Ft.
Alapítási engedélyének száma: 9/81/2018
Akkreditációs órák száma: 30

A négy nap időbeosztása: 

  • 2019. november 7., csütörtök: 14.00-18.00
  • 2019. november 8., péntek: 9.00-18.00
  • 2019. november 9., szombat: 9.00-18.00
  • 2019. november 10., vasárnap: 9.00-16.00

Étkezés: a részvételi díj mind a négy napra tea-kávé büfét tartalmaz, szállást és étkezést nem foglal magába.

További akciók, kedvezmények! 

  • Az Early Bird jelentkezés keretén belül igénybe vehetők az alábbi akciós árak a korai jelentkezők számára:
    – a meghirdetéstől szeptember 30-ig 5.000 Ft. a kedvezmény, a képzés ára 34.900 Ft.
    – október 1-jétől október 13-ig 3.000 Ft. a kedvezmény, a képzés ára 36.900 Ft.
    – október 14-től október 31-ig teljes áron érhető el a képzés, azaz 39.900 Ft-ért.
  • Amennyiben egy intézményi költségviselőtől ketten jelentkeznek, úgy az első fő teljes részvételi díjjal vehet részt (39.900 Ft.), míg a második fő 20% kedvezményt kap a képzés teljes részvételi díjának árából (azaz 35.910 forintért). Ebben az esetben a jelentkezők tüntessék fel az űrlap Megjegyzés rovatába, hogy szeretnének élni az adott kedvezménnyel, nincs lehetőség utólagos módosításra.
  • Amennyiben egy intézményi költségviselőtől hárman jelentkeznek, az első kettő teljes részvételi díjjal vehet részt (azaz 2×39.900 Ft-ért), míg a harmadik fő 10.000 Ft. kedvezményt kap a képzés teljes részvételi díjának árából (azaz 29.900 forintért vehet részt). Ebben az esetben a jelentkezők tüntessék fel az űrlap Megjegyzés rovatába, hogy szeretnének élni az adott kedvezménnyel, nincs lehetőség utólagos módosításra.

Az akciók egymással nem vonhatóak össze, minden résztvevő csak egyet vehet igénybe!
A kedvezmények igénybevételének szándékát a jelentkezési lapon kell jelölni,
utólagosan nem áll módunkban figyelembe venni!

A részvételi díj befizetése
A képzésen való részvétel feltétele a részvételi díj maradéktalan átutalása a következő számlaszámra:
10201006-50242667-00000000 (Paamon Bt., K&H Bank).

Amennyiben önhibáján kívül nem tud részt venni, de már átutalta az összeget, és ezt 7 munkanappal a képzés indulása előtt jelezi felénk, úgy a részvételi díj 100%-át visszafizetjük. A kezdés előtti 7 munkanapon belül történő lemondás esetén a befizetett összeget nem áll módunkban visszatéríteni, azonban egy másik képzési alkalommal felhasználható.

Jelentkezési és befizetési határidő: 2019. október 31., csütörtök

Jelentkezni a lap alján lehet!

A maximális létszám 20 fő. Amennyiben a határidő lejárta előtt megtelik a keret, úgy korábban zárjuk le a jelentkezés lehetőségét és elindítjuk a várólistát.

II. Mi a képzés célja?
A cél, a már alapképzést végzett pedagógusok élménypedagógiai ismereteinek elmélyítése, hogy saját élményen keresztül tanuljanak a facilitátori tevékenységről, felnőtt közegben próbálják ki magukat, szakmai visszajelzéseket kapjanak egymástól és adjanak egymásnak, megtapasztalják a foglalkozás-vezetés új módszereit, túllépve az egyszerű játékokon, valódi élménypedagógiai fejlesztő foglalkozássorozatok céltudatos megtervezéséhez és levezetéséhez kapjanak indíttatást és támogatást.

  • Haladó szintű élménypedagógiai képzés a módszert már ismerő, gyakorlatban felhasználó, az első kísérleteken már túljutott lelkes felhasználóknak.
  • Módszertani repertoár bővítése a tapasztalati tanulás gyakorlatában a célzott kompetenciafejlesztés területén.
  • A hatékonyabb feldolgozás lehetséges módszereinek és felhasználási területeinek jobb megismerése.
  • A magasabb kihívás és a nagyobb fizikai aktivitás hatásainak sajátélmény-alapú megismerése, betekintés a kalandpedagógia alapjaiba.
  • Az élménypedagógia elméleti hátterének jobb megismerése és az elméleti tudás elmélyítése.
  • A facilitátori szerep magasabb szintű gyakorlatának tapasztalatai, az újfajta pedagógus-szerep sajátosságainak és lehetőségeinek megismerése, tapasztalatcsere.
  • Felkészítés élménypedagógiai folyamatok vezetésére, az önfejlesztés és önképzés útjainak közös feltérképezése.

III. Kinek szól a képzés?
Kizárólag olyan pedagógusoknak, akik korábban már legalább 20 órás, vagy hosszabb élménypedagógiai alapképzést végeztek. Azoknak, akik nem csupán megismerték a módszert, hanem maguk is használják azt, már rendelkeznek gyakorlati tapasztalatokkal ezen a téren, ugyanakkor szeretnének továbbfejlődni, szeretnék elméleti és gyakorlati tudásukat bővíteni, saját stílusukat alakítani, csiszolni. CSAK ANNAK SZÓL, aki pedagógiai eszközként használja a kihívás okozta belső feszültséget, aki tudja, mit jelent a komfortzóna és tudatosan törekszik az abból való kimozdításra és kimozdulásra, aki különbséget tud tenni értékelés és feldolgozás, a pedagógus és facilitátor szerep között…, CSAK ANNAK SZÓL, aki megismerve az élménypedagógia eszköztárát törekszik annak tudatos felhasználásra.

IV. Miről tanulunk majd?
A haladó szintű képzés szellemiségének megfelelően a tananyag kevésbé kötött, mint egy alapképzés törzsanyaga. A jelentkezőknek lehetőségük lesz aktívan beleszólni a tananyag tartalmának és időbeosztásának alakításába. A képzés nem arról fog szólni, amiről a trénerek beszélni szeretnek, hanem arról, amire a résztvevőknek szüksége van! Kedvcsinálónak álljon itt néhány érdekes téma:

  • Problémaorientált foglalkozástervezés, hogyan tudom a nevelési / fejlesztési céljaimnak megfelelő eszközöket, játékokat és gyakorlatokat kiválasztani?
  • A feldolgozás meghatározó szerepe, hogyan teremtsek megfelelő körülményeket a történtek feldolgozásához, hogyan különböztessem meg az „értékelést” és a „feldolgozást”, mit kell tennem, hogy a résztvevők a lehető legtöbb tapasztalatot legyenek képesek tudatosítani?
  • A facilitátor munkájának elemzésével, hogyan alakítsam saját stílusomat, hogy az természetes és hiteles legyen. A saját facilitátori szerep megtapasztalása, foglalkozásvezetési gyakorlatok, fizikai kihívások és kalandos megoldások használata.
  • Folyamat-tervezés és az élménypedagógia elmélete haladó szinten.

V. Milyen módszereket használunk?
A képzés részeként a 0. napon sor kerül bemutató-jellegű élménypedagógiai gyerekfoglalkozásra és annak elemzésére is.

  • Fő eszközünk a személyes élmény, a saját tapasztalat… – és annak feldolgozása, tudatosítása lesz.
  • A résztvevők által vezetett helyzetgyakorlatok során mód nyílik saját bőrünkön kipróbálni mindent, amit a facilitátori szerep megkövetel a módszer használóitól.
  • Ismert és új játékok és gyakorlatok adaptálása előre megadott szituációkra lehetővé teszi a különböző felhasználási szinteknek, életkoroknak és csoportigényeknek megfelelő foglalkozás-tervezésben és vezetésben való elmélyülést.
  • A képzés része a második képzési napon este megrendezésre kerülő közös sörözés (borozás, teázás, kávézás…) is, oktatás helyett világmegváltó beszélgetésekkel, játékokkal, élménymegosztással, anekdotákkal, erősítő légkörrel.

Amennyiben Ön már elvégezte képzésünket és elnyerte tetszését, kérjük, ajánlja ismerőseinek!

Érdeklődés munkaidőben az alábbi elérhetőségen:
Demjén Izabella

telefon: +36/20-278-3100
e-mail: demjen.izabella@kalandokesalmok.hu