AKKREDITÁLT élménypedagógiai alapképzést tartunk Pécsett, középiskolában és a felső tagozaton tanító pedagógusoknak (11.29-12.01.)

.

A képzés…12031534_901328143255400_6883380137049632326_o
…vezetője: Bányai Sándor, címzetes egyetemi docens (Pécsi Tudományegyetem), tanító, szabadidő-szervező, élmény- és kalandpedagógiai tréner, a Szakmai Műhely vezetője.
…ideje: 2017. november 29-30. – december 1.
…helyszíne: Magtár Látogatóközpont, 7625 Pécs, Dóm tér 6. (http://bit.ly/2iRr1Uu)
…részvételi díja: INGYENES, kizárólag a Pécsi Egyházmegye által fenntartott köznevelési intézmények pedagógusai számára!
…alapítási engedélyének száma: 957/63/2013
…akkreditációs órák száma: 30

A három nap időbeosztása:
  • 2017. november 29., szerda: 10.00-17.00
  • 2017. november 30., csütörtök: 9.00-17.00
  • 2017. december 1., péntek: 9.00-17.00

bibliai-elmenypedagogia-pecsimg_9859-20161103Ellátás:
Mindhárom napra tea-kávé büfét biztosítunk a képzés idejére. Előzetes jelentkezés esetén ingyenesen biztosítunk szállást, amely reggeliből és vacsorából álló ellátást is magában foglal. Étkezés csak a szállással együtt igényelhető.

A jelentkezés módja:
Jelentkezni KIZÁRÓLAG onlineelektronikus jelentkezési lap kitöltésével lehet, melyet IDE kattintva érhet el!

Jelentkezési határidő: 2017. november 20., hétfő

A maximális létszám 24 fő. Amennyiben a határidő lejárta előtt megtelik a keret, úgy korábban zárjuk le a jelentkezés lehetőségét és elindítjuk a várólistát.


I.  Mi a Szakmai Műhely célja?

bibliai-elmenypedagogia-pecsimg_9689-20161102A Kalandok és Álmok Szakmai Műhely célja önálló, döntésképes, felelősségteljes generáció nevelése és fejlesztése. Pedagógusok képzésén keresztül tudjuk értékeinket eljuttatni a gyerekekhez és a fiatalokhoz. A szociális kompetenciák fejlesztését elengedhetetlenül szükségesnek tartjuk ahhoz, hogy a gyerekek megállják a helyüket az iskolai és az iskolán kívüli életben egyaránt, családban, közösségben, munkahelyen.

II. Mi a képzés célja?

A képzéserzsebet-elokeszito-zankaimg_9208-20161014 célja, hogy az élménypedagógiát mint önálló pedagógiai megközelítést a saját bőrödön ismerd meg és éld át. Így megtapasztalva, miként veheted rá a diákjaidat, hogy próbára tegyék önmagukat. Egymás között értjük meg, hogy hogyan lehetnek diákjaink aktív és cselekvő részesei és irányítói saját tanulási, nevelési és fejlesztési folyamatuknak. Mindezekre a kérdésekre a saját élmény révén keressük a közös választ. Képzésünkön játékos élménypedagógiai trénig-szerű módszerekkel, a tapasztalati tanulás hatékonyságát és módszereit mutatjuk be a résztvevőknek.

III. Kinek szól a képzés?

Mindenerzsebet-elokeszito-zankaimg_9371-20161014kinek, aki nevelési céljai megvalósítás érdekében új, játékos módszereket kíván használni: tanítóknak, osztályfőnököknek, segítő pedagógusoknak, gyógypedagógusoknak, pszichológusoknak, tanároknak, mindenkinek, aki szereti a kihívásokat, új élményekre vágyik, szeret és mer játszani. Azoknak, akik korábban nem, vagy csak futólag találkoztak és ismerkedtek meg az élménypedagógiai módszerével, de kíváncsian és nyitottan állnak a mélyebb megismerés elé!

IV. Kik vagyunk mi?

Szakmabokay-elmenypedagogiaimg_9123i Műhelyünk a hazai élménypedagógia meghatározó bázisa, az első akkreditált pedagógus-továbbképzés alapítója a témában. 2007 óta száznál is több hazai és határokon túli képzéssel a hátunk mögött folyamatosan fejlesztjük, aktualizáljuk annak tartalmát. Trénereink a napi iskolai tanítási gyakorlat élesen jelentkező szükségszerűségeit ötvözik az egyetemi élménypedagógiai kurzusok tapasztalataival, külföldi és hazai forrásokra támaszkodva, más tréningek és módszerek legjobb, legeredményesebb munkaformáit is beépítve. 

Élménypedagógia20160917-002V. Miről tanulunk majd?

Az élménypedagógia alapjairól: a Kolb-féle tanulási ciklusról, a tapasztalati tanulás köréről, a komfortzónáról és annak elhagyásáról, a kockázat szerepéről, a szórakozás-megfelelés-kihíváskeresés viszonyairól, a fokozatosság elvéről, a játék és a fejlesztés különbözőségéről, a feldolgozás fontosságáról és a választás szabadságáról.

VI. Milyen módszereket használunk?

Elsősorban és óriási többségben saját élményen alapuló, aktív, cselekvő részvételt követelő, tevékenykedtető módszereket. A csoport tagjainak készen kell állniuk saját komfortzónájuk elhagyására, kihíváskeresésére és játékra, alapos és részletes feldolgozásra, visszajelzések megosztására és befogadására.

.bibliai-elmenypedagogia-pecsimg_9821-20161103

Korábbi élménypedagógiai képzéseinkről ide és ide kattintva található egy-egy képes beszámoló.

Amennyiben Ön már elvégezte valamelyik képzésünket és elnyerte tetszését, kérjük, ajánlja ismerőseinek!

Jelentkezés a fent megadott elérhetőségen!