AKKREDITÁLT élménypedagógiai alapképzés Szombathelyen (november 2-4.)

A képzés…Bibliai élménypedagógia 001-20160226

…vezetője: Bányai Sándor, címzetes egyetemi docens (Pécsi Tudományegyetem), tanító, szabadidő-szervező, élmény- és kalandpedagógiai tréner, a Szakmai Műhely vezetője.
…ideje: 2017. november 2-3-4. (csütörtök-péntek-szombat)
…helyszíne: Martineum Felnőttképzési Akadémia, Szombathely, Karmelita u. 1.
…részvételi díja: 22.000 Ft.
…alapítási engedélyének száma: 957/63/2013
…akkreditációs órák száma: 3012513597_946156902105857_8255042203508771696_o

A három nap időbeosztása:
  • 2017. november 2., csütörtök: 9.00-18.00
  • 2017. november 3., péntek: 9.00-18.00
  • 2017. november 4., szombat: 9.00-15.00
Részvételi díj befizetése:
A képzésen való részvétel feltétele a részvételi díj maradéktalan átutalása a következő számlaszámra:
11100805-19241126-36000001 – CIB Bank
Amennyiben11036959_926690484052499_1765487251868977003_n önhibáján kívül nem tud részt venni, de már átutalta az összeget, és ezt 7 nappal a képzés indulása előtt jelezi felénk, úgy a részvételi díj 100%-át visszafizetjük. A kezdés előtti 7 napon belül történő lemondás esetén a befizetett összeget nem áll módunkban visszatéríteni, azonban egy másik képzési alkalommal felhasználható.
 

Jelentkezni KIZÁRÓLAG online, elektronikus jelentkezési lap kitöltésével lehet, melyet IDE kattintva érhet el!

Jelentkezési és befizetési határidő: 2017. október 20., péntek

A maximális létszám 18 fő. Amennyiben a határidő lejárta előtt megtelik a keret, úgy korábban zárjuk le a jelentkezés lehetőségét és elindítjuk a várólistát.


I.  Mi a Szakmai Műhely célja?erzsebet-elokeszito-zankaimg_9330-20161014

A Kalandok és Álmok Szakmai Műhely célja önálló, döntésképes, felelősségteljes generáció nevelése és fejlesztése. Pedagógusok képzésén keresztül tudjuk értékeinket eljuttatni a gyerekekhez és a fiatalokhoz. A szociális kompetenciák fejlesztését elengedhetetlenül szükségesnek tartjuk ahhoz, hogy a gyerekek megállják a helyüket az iskolai és az iskolán kívüli életben egyaránt, családban, közösségben, munkahelyen.

II. Mi a képzés célja?

A képzés célja, bokay-elmenypedagogiaimg_8876hogy az élménypedagógiát mint önálló pedagógiai megközelítést a saját bőrödön ismerd meg és éld át. Így megtapasztalva, miként veheted rá a diákjaidat, hogy próbára tegyék önmagukat. Egymás között értjük meg, hogy hogyan lehetnek diákjaink aktív és cselekvő részesei és irányítói saját tanulási, nevelési és fejlesztési folyamatuknak. Mindezekre a kérdésekre a saját élmény révén keressük a közös választ. Képzésünkön játékos élménypedagógiai trénig-szerű módszerekkel, a tapasztalati tanulás hatékonyságát és módszereit mutatjuk be a résztvevőknek.

III. Kinek szól a képzés?

Mindenkinbokay-elmenypedagogiaimg_8978ek, aki nevelési céljai megvalósítás érdekében új, játékos módszereket kíván használni: tanítóknak, osztályfőnököknek, segítő pedagógusoknak, gyógypedagógusoknak, pszichológusoknak, tanároknak, mindenkinek, aki szereti a kihívásokat, új élményekre vágyik, szeret és mer játszani. Azoknak, akik korábban nem, vagy csak futólag találkoztak és ismerkedtek meg az élménypedagógiai módszerével, de kíváncsian és nyitottan állnak a mélyebb megismerés elé!

IV. Kik vagyunk mi?

Szakmai IMG_4613Műhelyünk a hazai élménypedagógia meghatározó bázisa, az első akkreditált pedagógus-továbbképzés alapítója a témában. 2007 óta száznál is több hazai és határokon túli képzéssel a hátunk mögött folyamatosan fejlesztjük, aktualizáljuk annak tartalmát. Trénereink a napi iskolai tanítási gyakorlat élesen jelentkező szükségszerűségeit ötvözik az egyetemi élménypedagógiai kurzusok tapasztalataival, külföldi és hazai forrásokra támaszkodva, más tréningek és módszerek legjobb, legeredményesebb munkaformáit is beépítve. 

V. Miről tanulunk majd?

Az 16665085_1240559889332222_2543036073585979614_oélménypedagógia alapjairól: a Kolb-féle tanulási ciklusról, a tapasztalati tanulás köréről, a komfortzónáról és annak elhagyásáról, a kockázat szerepéről, a szórakozás-megfelelés-kihíváskeresés viszonyairól, a fokozatosság elvéről, a játék és a fejlesztés különbözőségéről, a feldolgozás fontosságáról és a választás szabadságáról.

VI. Milyen módszereket használunk?

Elsősorban és óriási többségben saját élményen alapuló, aktív, cselekvő részvételt követelő, tevékenykedtető módszereket. A csoport tagjainak készen kell állniuk saját komfortzónájuk elhagyására, kihíváskeresésére és játékra, alapos és részletes feldolgozásra, visszajelzések megosztására és befogadására.

A korábbi élménypedagógiai képzéseinkről ide és ide kattintva található egy-egy képes beszámoló.

PTE élménypedagógiai kurzus 002-20170417Amennyiben Ön már elvégezte valamelyik képzésünket és elnyerte tetszését, kérjük, ajánlja ismerőseinek!
Jelentkezés az online űrlapon, vagy érdeklődés az alábbi elérhetőségen.

Demjén Izabella,
telefon: +36/20-278-3100
e-mail: demjen.izabella@kalandokesalmok.hu